- ЖАРНАМА -

Корона вирусына қарсы иммундық жүйені нығайтудың 8 әдісі

Қыс-2020

Түркістан облысы Түркістан қалалық тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау басқармасының және Ұлттық сараптама орталығының Түркістан қалалық бөлімшесінің мамандары қала...

Ковид-19 адамдарға дұрыс тамақтануды үйретті

Көп бөлігі әйелдерден құралған 11 мыңға жуық тұтынушы арқылы 11 елде жүргізілген зерттеу нәтижесі эпидемия кезінде көкөністер мен жемістердің көп сатылғандығын, дайын тағамдардан көбі аулақ болғандығын және тағамды ысырап етпегендігін көрсетті.

Грета Тунберг Pearl Jam рок-тобының клипінде

АҚШ-тың Pearl Jam музыкалық тобының ретроградтық әнінің мультипликациялық клипінде 17 жастағы швед климатының белсендісі Грета Тунберг, тротуарлар мысалында климаттың өзгеруі туралы ескертулер жасады.

Covid-19-бен күреске 3 триллион доллар

Демократтардың бақылауындағы Өкілдер палатасы корона вирусының жаңа түріне (Ковид-19) қарсы 3 триллион долларлық экономикалық қолдаудың жаңа пакетін мақұлдады.

Ұлы мемлекетіміздің тарихын ұлықтау қажет

Ежелгі Түрік қағанатының дәстүрлі жалғасы ретінде, орта ғасырда ұлы далатөңірегінде Шыңғыс ханның ұйыстыруымен көшпелі түрік тайпалары бір тудың астына біріккені баршаға мәлім....
- ЖАРНАМА -

Диетологтардың айтуынша, «Иммундық жүйені төмендететін және әлсірететін факторлар: дұрыс тамақтанбау, отырықшы өмір, темекі шегу, ұйқының бұзылуы және стресс,”-дейді және Корона секілді иммундық жүйені вирустардан қорғауға көмектесетін тағамдық ұсыныстар төмендегідей:

Тамақтануға мұқият болу керек

Иммунды күшейтетін тамақтану алдымен тұрақты тамақтанудан басталады. Дұрыс тамақтану 4 тамақ тобынан жасалуы керек. Бұлар: сүт және одан жасалған өнімдер, ет тобы, көкөніс-жеміс тобы және жарма. Осы топтардың арасында инфекциямен күресуде өте жақсы тамақ бар. Әсіресе түрлі-түрлі көкөністер мен жемістер әртүрлі антиоксидантты болғандықтан құнды. Сіздің тамақтану бағдарламаңызға әр түрлі көкөністерді, әсіресе пиязды, сарымсақты, қырыққабатты, крестицидті, брокколиді, анарды, апельсинді, авокадоны енгізу керек. Көкөністер мен жемістердің ішекте пайдалы бактериялар болып табылатын пробиотиктерді көбейтуге көмектесетіні сіздің қорғаныс жүйеңізге күш береді. Пробиотикалық мөлшерді көбейту үшін айран, тұздалған сірке суы сияқты өнімдерді қолдану қажет, егер сіздің дәрігеріңіз бен диетологыңыз дұрыс деп санаса, сіз пробиотикалық-пребиотикалық қоспаларды қолдана аласыз.

Қант пен көмірсулардың тұтынылуына назар аударыңыз

Көмірсулар ретінде, қарапайым, атап айтқанда, асханалық қант пен қант қосылған тағамды қоспағанда күрделі көмірсуларға, яғни тазартылмаған, қырыққабаттан жасалған, жарылған жармаларға артықшылық беруіміз керек. Мысалы, бидай наны, сұлыға.

Протеинді қабылдау жеткілікті деңгейде сақталуы керек

Иммундық жүйемен шығарылған антиденелер – ақуыз. Ақуызды қабылдауды жеткілікті деңгейде ұстау керек. Ет, тауық еті, балық, күркетауық, жұмыртқа, сүт өнімдерінде ақуыз бар. Сонымен қатар, бұл топ мырыштың минералды тұрақтылықты сақтауда көмектеседі.

Аптасына 3 порция балық тұтыну керек

Омега 3 май қышқылдары да иммундық жүйені нығайтуда маңызды рөл атқарады. Ол сондай-ақ аскөк пен жаңғақ, әсіресе балықта кездеседі. Балықты грильде немесе пеште пісіру қажет. Аптасына 3 порция балық тұтыну қажет. Егер сіз оны тұтына алмасаңыз, дәрігер немесе диетологтың кеңесі бойынша балық майы капсулаларын тұтынуға болады.

Куркума тұтыну иммундық жүйені нығайтады

Куркума – соңғы кездегі ең көп зерттелген өсімдіктердің бірі. Біз оның иммундық жүйені нығайтатынын білеміз. Сіз оны сорпаға қара бұрышпен дәмдеуіш ретінде қолдана аласыз. Сондай-ақ, зімбір бар куркума, қантсыз лозенгтердің артықшылықтары жеткілікті.

Майлы дақылдар диетаға қосылуы керек

Майлы дақылдардан алынған жаңғақ, грек жаңғағы және бадам Е дәрумені, өсімдік майы қышқылы мен  минералды құрамы жағынан пайдасы зор. Әсіресе майдың түрінен зәйтүн майы, кокос майы, авокадо майлары – бұл күшті антиоксиданттар.

D витаминіне назар аудару керек

D дәрумені деңгейін жоғарылату үшін Күннің пайдасын көріңіз. Қажет болса, дәрігердің   дәрігердің кеңестеріне жүгініңіз.

Суды көп ішу керек

Суды мол тұтыну организмнен токсиндерді тазарту және метаболизмді ынталандыру үшін маңызды.

ntv

Жауап қалдыру

Пікіріңізді енгізіңіз!
Мұнда атыңызды енгізіңіз:

- ЖАРНАМА -
- ЖАРНАМА -

Танымал

Тоғызқұмалақ – табиғат пен болмыс

Мақсат Есенбекұлы Шотаев - Дүниежүзілік Тоғызқұмалақ Федерациясының Вице-Президенті Тоғызқұмалақтан Қазақстанға еңбегі сіңген жаттықтырушы Халықаралық дәрежедегі спорт шебері

Неліктен өлімші вирустар жарқанаттарда пайда болады?

Жарқанаттар жақында пайда болған және жануардан адамға берілетін көптеген аурулардың негізгі себебі болып саналады. Неліктен өлімге әкелетін вирустар сол жануарда пайда болады?

Коронавируспен күресте 1918 жылғы Испан тұмауынан үйренеріміз не?

Әлемде шамамен 1 миллион 300 мың адамға жұққан және 70 мыңнан астам адамды өлтірген корона вирусының жаңа түріне (Ковид-19) қарсы вакцина әзірленген жоқ.

Қатысты мақалалар

Eл азаматтарына мың доллардан берілмек

Қытайда басталған корона вирусы бүкіл әлемде құлдырау қаупін тудырды. Бұған жол бермеу үшін АҚШ-тағы Трамп әкімшілігі барлық азаматтарға жұмсауға мың доллардан беруді мақсат етеді.

Экономика тірегі – өндірістік кәсіпорын (Кентау трансформатор зауыты)

Кентау трансформатор зауыты – Қазақстандағы жалғыз трансформатор шығаратын кәсіпорын. Өнімдері елімізді толықтай қамтамасыз етіп қана қоймай, экспортқа да едәуір шығарылады. SAQ Aqparat Түркістан облысы Кентау қаласында орналасқан өндіріс ошағының біркүндік жұмыс уақытын сізбен бөліседі.

Ұйқы кезінде есте сақтау қабілетін жақсарту мүмкін бе?

Олдоус Хакслидің «Brave New World» романында бала ағылшынша білмесе де сол тілдегі дәрістің әр сөзін есінде сақтайды. Себебі бала ұйықтап жатқанда лекция тыңдалатын радио таратыла бастайды. Оянғанда ол барлық материалды қайталай алатын боп шығады.